25 april

god morgon!


Då var det snart dags att ge sig iväg, ska hälsa på på det nya stället, önska mig lycka till!
Men det kommer nog att gå bra. lite nervös är man allt.

Efter detta blir det knalle med Tessan, hoppas jag?! Om hon itne har ångrat sig. Jag måste iaf dit och köpa lite nödvändiga saker.

Fy fan jag ser ut som en kräfta idag, lyckades självklart att bränna mig igår, det svider i hela ansiktet. Kanske inte borde sola så länge nästa gång =)

Vad ska ni göra idag?

image258



Postat av: Helen

Lycka till syster..=)
Idag ska vi åka & handla lite mat så de finns under hela månaden & tills när mamma & pappa ska vara barnvakt imorron..=)
Puss

2008-04-25 @ 10:54:19
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0