24 april

Idag är det DEN dagen!

Idag fyller lilla Madeleine 8 MÅNADER, jösses jag fattar inte att tiden kan gå så himla fort, känns som om det inte var alls längesedan hon ploppade ut =)
för er som inte vet, så är Madeleine min systerdotter

image251


Och idag är det även 1 år och 4 månader sedan jag och älsklingen blev ihop =)
och självklart, så älskar jag honom mest.. mer än mest ;)

image252


Ja så idag ska jag och Jocke iväg och käka Kinamat.. MUMMA.. han ska bara komma ur sängen och sådär först! haha.. men än så länge behöver jag itne stressa, måste göra mig iordning lite.

Ikväll vettefan vad som händer, kanske skulle träffa Tessan senare? Får ringa och höra med henne sen. Blir ju inget jobb för min del imorgon heller =/ USCH, det är tråkigt att bara vara hemma. Men, jag har ju fortfarande ont så. På måndag blir det nya tag!

Har inte fått min lönespecifikation än, så jag blev sur och ringde till chefen.. så nu vet jag vad jag får i lön =) Det är alltid skönt att veta det innan.

Men nu har jag annat och göra ;)

image253


Postat av: Helen

Grattis syster på eran 1 års & 4 månaders dag... älskar dej puss

2008-04-24 @ 16:17:40
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

hon fyller på samma dag som min William hihi

2008-04-24 @ 18:59:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0