22 april

Moorning =)

Ingen vårdcentral idag heller, blir till att ringa imorgon bitti igen!
måste bara fixa hemtelefonen, för jag antar att dom icke ringer upp till mobil? Eller? Någon som vet?

Har sovit så jävla konstigt inatt och drömt skumma saker, sedan så har en "viss person" trott att han har varit ensam i sängen eller ngt, så ett tag låg man nästan på golvet.

Jao, det blir iaf inget jobb imorgon heller, har fortfarande lika ont, jävla skit!
Fick mina mobilräkningar idag också och då blev jag glad, den var inte alls så hög som jag trott.

Nu ska jag iaf strax iväg på peronalmöte, vilket kommer bli trevligt.. sitta tre tjejer och tjöta skit i 1½ timme =)
efter det blir det att träna lite, får se om någon vill hänga på!

image241

Postat av: Helen

Hej gumman de ska ringa upp din mobil om du lämnar ditt mobilnummer...=)
Ska bli bättre på att skriva lite kortare blogg...=)

2008-04-22 @ 16:53:19
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0