21 april

Idag är verkligen INGEN bra dag alls!

Vaknade och hade fortfarande ont i min förbannade handled, så jag var tvungen att sjukanmäla mig, KUL.. ne fan heller. Blir så irriterad. Jag har varken tid eller råd att vara sjuk. Men samtidigt känns det onödigt att riskera något. Vill ju inte att det ska bli värre.

Ja, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får väl se.. kan ju ändå hitta på saker :S Jösses.

Har ringt vårdcentralen, så dom ska ringa upp strax, får väl se vad som säger.
Mamma&Jocke säger att en nerv kan ligga i kläm, men jag har ju försökr virda och vända på handen.. så om det var en nerv borde det väl ändå gått över? Hmm..

Jao, nu får jag sätta mig här och vänta på att dom ringer!

image239


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0