20 april

jo vars, det blev allt lite fest igår ändå. Ellinor hade ångrat sig och skulle följa med ändå, så det blev till att börja dricka och sedan bege sig bort mot Yonis (som bor rakt över gatan)
Drack, tjötade skit och lyssnade på alla som skulle sjunga "singstar", blev inget för min del, även om folk försökte övertala =)

Kvällen slutade sent, klockan 04:15 fick killarna för sig att vi skulle gå en runda på kyppe och så blev det.. 4,6 km mitt i den mörka skogen haha.. okej det var onödigt, men rätt kul såhär i efterhand. Klockan 05:30 var vi hemma och sängen längtade verkligen efter mig =)

Nu har man vaknat, för en stund sedan.. mår så jäkla bra idag.. men älsklingen har nog aldrig varit såhär bakis :D haha.. "blir sånt efter sånt"

Tänkte att jag skulle lägga upp lite (fina) bilder från igår.. enjoy!

image232
Yonis "byggarebob"

image233
Danne "byggarebob"

image234
Jocke "byggarebob" ( han hade lovat att ha denna på msn, men idag när han såg den i nyktert tillstånd, så vägarar han!

image235
Jag "byggarebob" Yeah, jag får väl bjuda på den!

image236
Johan "saknar en kromosom"


Alla bilder från igår kommer jag att lägga in på min bilddagbok, så om ni vill se resten TRYCK HÄR!

Nu ska jag slappa vidare i soffan!

image238



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0