2 april

Fy fan vilken dag asså, önskar att jag hade legat kvar i sängen hela dagen!

Var och handlade innan, så nu har jag fått min sallad och allt annat nyttigt! Mycket bra. Det svider verkligen att storhandla.. fy fasen vad dyrt det är =/

Nu har jag precis ätit lite sallad, vitkål med creme fraiche, farinsocker och senap.. låter kankse inte speciellt inbjudande.. men det är verkligen supergott =) Och jag tänker inte sitta och tvinga i mig massa nyttigt som jag inte tycker om, då blir det tillslut att man fuskar eller något.

Nu kanske man ska ta och dammsuga lite? Jag vet inte.. är mest sur och trött på allting just nu. Det finns inget som har någon mening idag.

Det känns som om vi står på samma ställe och bara trampar, det händer ingenting. Och du verkar varken lyssna eller bry dig, så vad fan ska jag göra?!


image177



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0