14 april

God kväll!
Har inte riktigt haft tid eller ork till att skriva något idag.
Men nu så..

Igår kväll/natt kollade jag och älsklingen på film.. Alien vs. Preditor 2.. dock slockande båda två rätt så fort och vaknade flera timmar efter att filmen var slut. Oops. kanske inte så bra att projektorn står på när man inte kollar, men men.

Dagen har bestått av sömn och jobb, som tur var jobbade jag bara några timmar idag. Efter det åkte jag hem och nu har jag bara slappat. Är grymt trött idag och jag vet egentligen inte varför.

Skulle ha träffat Tessan nu en stund ikväll, men hon var ganska så tröttis. Så istället ska jag dra med mig mamma för att handla lite, så att jag kan baka lite gott ikväll, var jätte längesen. Men nu så.. antagligen blir det kladdkaka och hallongrottor =) MUMMA!

Ne nu ska jag pussa på älsklingen innan han beger sig till jobbet.

image223


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0