13 april

Men jösses vad tiden srpinger iväg, känns som om det var igår det var den 1 april :S Ja herregud man hinner ju knappt med.. men det är bara bra att tiden går fort ibland, speciellt när det närmar sig löning ;)

Kvällen igår blev lugn, kollade mest på TV och sådär, sedan lagade jag och älsklingen mat och kollade på "desperations" en Stephen King film.. hans filmer brukar ju vara bra, men den här var inte alls speciellt bra, men seg och långdragen, ganska psyko och också! Så det blev lite mys istället =)

Efter det var det dags för lilla Jenny att nana, klockan hade ju redan hunnit bli 1 och jag skulle upp tidigt idag för att jobba. Sovit som en stock inatt, så jäkla skönt! Jag sover alltid bättre när älsklingen är i närheten.

Nu är det dags för mig att trippa till jobbet, kommer vara SÅÅ trött efter denna dagen känner jag, helst hade man velat sjukanmäla sig, men det går tyvärr ICKE =/ Okej om jag hade varit ledig imorn och så va.. men för fan jag ska ju jobba både måndag och tisdag också.. aja, pengar, pengar, pengar =)

Vad ska ni göra idag?


image220



Postat av: Marie

Gomorron hoppas du sovit gott, vi ska baka idag å få besök,
ha en bra dag idag =)

2008-04-13 @ 08:00:53
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

godmorgon! idag ska jag och lillkillen bara ha en lugn och gosig dag då jag städade hela dagen igår. Ha en bra dag på jobbet :)

2008-04-13 @ 08:16:51
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Helen

Go morron syster... Idag ska vi bara ha en lugn söndag hemma med mys innan robban ska börja jobba imorron, han har ju vart hemma en hel vecka & varit sjuk så nu känns de tråkigt när han ska börja jobba igen...=(

2008-04-13 @ 09:23:15
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0