12 april

God morgon allihop!

Uppe med tuppen, JA!
Trött, JAAAA!

somnade sent igår och har vaknat flera gånger inatt, som sagt så sover jag aldrig bra när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter. Men jag vaknar väl till liv om en stund antar jag.
Tänkte tagit mig en promenad till jobbet, men nu snöar det som bara den, så jag känner verkligen inte för det =/ Så jag får låna älsklingens bil.. han är massa snäll =)

Åhh, han var så söt innan, blev så otroligt glad när du sa så där  ♥
har nog aldrig hört dig säga så innan.. jag kommer att leva på det hela dagen! Så antagligen kommer jag gå runt med ett stort leende på läpparna!

Men nu är det dags att dra sig, skriver väl kanske lite mer när jag kommit hem!



image218


Postat av: emma

godmorgon
sovit gott?

2008-04-12 @ 07:59:56
URL: http://enlitentax.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0