1 april

Heeej =)
Gud vad jag har saknat blogg nu dessa dagar, att inte kunna gå in och läsa andras, att inte kunna skriva!
 
Nu har jag en del att skriva.

Lördag:
Jag och Tessan var ute och partade.. blev förfest här hemma hos mig och sedan vidare till x&y, där det var så jävla billigt.. gratis inträde, gratis garderob och dessutom kostade drinkarna 25 kr fram till klockan 12. Så gissa om man hävde i sig en del eller? GUD!
Var grymt bakis i söndags och mådde piss. Älsklingen fick massera mitt huvud.

Måndag:
Började jobba 08:30, jobbade till 14:30, sedan var det at åka direkt på personalmöte.. och när det var slut, fick jag åka direkt till mitt andra jobb.. och jobba till 21:15. Jösses.. efter det hade man jobbar över 12 timmar den dagen och jag var verkligen helt borta och snurrig i huvudet. Men jag åkte iaf och träffade Tessan, drack massa kaffe och tjötade skit i någon timme. Sedan hem för att diska och fixa iordning här.

Jösses vilken dag.

Idag:
Har gått upp och sitter här och ugglar, fick precis reda på att lilla Cristopher inte kommer hem förrän imorn, så jag ska nog ta mig en sväng hem till Frida sen.. hon tyckte att vi skulle dricka massa kaffe, äta vaniljdrömmar, chips och glass.. men AJ! jag bantar ju =/ TRÅKIGT!
Nu ska jag fixa mig lite och ringa Friday..

?Vad händer för er idag?

xo, xo / Jenny


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0