Pärlor åt svin

Lååååångsam dag, var och handla och sedan fick man bege sig till jobbet, jobbade ända tills 23 ikväll, faktiskt inte van vid att jobba såpass länge, så nu tyckte jag att jag förtjänade en stund framför datorn och lyssna på Winnerbäck´s nya album, rätt bra faktiskt, lite synd att det bara var lugna låtar =/

Imorn blir det till att kolla fotbollen, får verkligen hoppas att Sverige vinner.. yeah!
Är trött och hungrig, blir galen av alla tankar som går runt i huvudet på mig, det är verkligen en pina, en förbannat jobbig pina. Det finns ju en sak jag vill väldigt mycket, men blir det så tro?

Leta ny lägenhet också, shit vad svårt det är att hitta =/

"Han e en sån man, som sol-o-vårar. Tar allt du har . Sedan blir du, lämnad i tårar Utan någonting kvar."


GOD NATT


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0