Drömmar

Tänk om det är så som de säger, att det man drömmer är sånt som kommer att hända.
Då vill jag helst glömma det jag drömde inatt, har aldrig någonsin i mitt liv drömt något värre =/ Det var verkligen helt hjärtkrossande =(


Nu är jag trött på jobb och jobbarkompisar.. ursäkta mig, men vissa människor är verkligen TRÖGA! Kom inte och säg till mig vad jag ska göra och inte!

Igår.. hade jag väldigt mysigt, jag och älsklingen tog ett bad, i över en timma, underbart var det.. bara sitta och tjöta om allt möjligt, dig kan man verkligen prata med.. om precis vad som helst, du är så underbar!
Dom senaste dagarna har faktiskt varit helt fantastiska, känns på något sätt som om vi har kommit varandra så mycket närmre!
Skulle aldrig byta ut dig mot något i världen, du är det mest värdefulla som finns, dyrare än guld =)

Postat av: Ellinor

jaja men det är ingen brådska! :P snart fyller angela år, wiie party!

2007-10-18 @ 22:56:51
URL: http://ellinort.blogg.se/
Postat av: Ellinor

ja precis! fast det är inte säkert angela vill klä ut sig oså... ;/ men det vill fan ja göra de är ju de roligaste :P

2007-10-19 @ 18:25:28
Postat av: Ellinor

haha men va? det är ju det som är roligast ju =P fast ah gör ingen annan det så gör ju inte jag heller.. :D

2007-10-19 @ 20:06:40
Postat av: Ellinor

haha ah ok, men då kan man likagärna skippa det :P

2007-10-21 @ 18:44:15
Postat av: emma

fast inte trött på mig hoppas jag ;)
kram på ré!

2007-10-21 @ 20:13:40

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0