Städa, städa...

Har tvättat och städat HELA dagen, It SUCKS! Men det måste ju göras, är iallafall jätte fint här hemma nu.. men jag längtar tills vi hittar en ny lägenhet.. har ringt som en tok på en idag, men snubben svarade ju för fan inte i telefon på hela dagen.. varför då sätta ut en annons? Aja, får väl pröva att ringa imorgon igen.. svarar han inte då så skiter jag fan i det!

Imorgon ska jag iaf till stan, förhoppningsvis hittar man något fint att köpa, får väl se. Fixa något åt pappa också eftersom att det är farsdag på söndag.

Nää, man får väl gå och sova nu, så man hinner upp något sådär i tid imorgon.


P&K Jenny

Postat av: Kicki

Du ska va med mig med ju ;) Haha å hur fan går ja haha

2007-11-07 @ 08:52:41

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0