Söndag

Söndag igen, veckorna bara springer iväg =/ Skönt, men det känns fan stressigt ibland. Det känns som om hela livet är en kamp mot tiden, vad man än gör, det är alltid något, man kan aldrig riktigt slappna av.. det börjar kännas konstigt.. man vill inte stressa.. men när man inte har något och göra, så önskar man att det fanns minst 100 saker att välja mellan (?!) ... jag blir galen bara av att tänka på det.. hela detta liv går ut på att äta sova, jobba, stressa och tänka på hur mycket pengar man har kvar.. FUCK ... så kan det vara!

Igår jobbade man, trött och sleten som ett as, pga alldeles för lite sömn, det gick bara inte att somna.. sedan hade man ju iofs en sjukling bredvid sig =p
Kalas hos syrran efter jobbet, hade RIKTIGT trevligt där, dete var kul att komma bort från allt och umgås lite med familjen, även om det bara gällde någon timme. Man slappnar verkligen av till 100 med dom.

Lekte med Kicki och Eric sedan, kollade Innebandy och lite smått&gott... blev inte så länge, jag mådde shit, var trött och allmänt jävla tråkig.. (förlåt för det)

Idag jobbade man också, jobbat 6av 7 dagar denna vecka och är rätt jävla slutkörd, så nu ska det bli skönt att vara ledig i några dagar och vila upp sig, om man inte blir sjuk ... det känns som om det är på väg.. =/ shit också...

Nu sitter man här och ugglar, Pälsklingen sitter vid sin dator och spelar, inget ovanligt.. men det gör faktiskt ingenting, jag älskar honom lika mycket för det.. vi skriver lite på msn emellanåt.. Galet och Gulligt =)
Lite gos&mys blev det innan också.. Ah, och så bestämde vi att vi ska vara ihop föralltid, hehe, ja men jag blir glad av att få höra sånt.. låt mig vara konstig =P


image10
Syster och hennes Madde, snart 3 månader =)


image11
Bror, syster och bebis =)

image12
Madeleine.. lite konfundersam över vad det är för ljud&video som kommer från mobilen =P


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0