Shopping

Lite present och julshopping idag.. Varit i knalleland med Tessan hela eftermiddagen.
Mamma fyller ju år på torsdag och så firar hon och pappa 10 år som gifta samma dag, så man var ju tvungen att köpa lite presenter.. i vilket fall.. köpte en korg och massa saker att lägga i den som mamma&pappa ska få och så köpte jag ett presentkort åt massa på Helens Beautycenter, dom har ju massage där och jag tyckte att hon förtjänade det =) Så hela kalaset gick på en del, men som tur är ska jag dela med mina syskon =)

Var hos mamma&pappa en stund också, väntade på att pappa skulle komma hem för jag skulle följa med honom och köpa ngt fint till mamma också.. blev en ring och ett par örhängen.. så otroligt snyggt!! (jag vill också ha en sådan ring!!!!)

Sedan har jag lekt med Tessan hela kvällen, kollat desperate och lite sånt.. Var nog dock inget trevligt sällskap.. mått jätte dåligt.. började med att min syn försvann, mer och mer hela tiden.. sedan fick jag huvudvärk och mådde illa =/ uuuuscha!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0