Lista...

Hittade denna när jag snokade hos Kicki, så jag tänkte "okej, har aldrig gjort en och någongång måste vara den första =)"

Vad blir ditt namn baklänges: ynnej
Har du gjort en snöängel i år:
knappast
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus: någon timme
Platt eller lockigt hår: beror på...
Vad gör du när det regnar: vilken tid på dygnet?
Har en dröm gått i uppfyllese: Jo, många =)
Vad har du för startsida på internet: http://thepiratebay.org/
Vem ringde du senast:
Jocke
Har du haft vattekoppor: Nopp
Har du någon gång testat karate: Haha, ah min egna version
Vilken mobilsingnal har du: sonic syndicate - denied
Minimorötter eller pommes frítes: pommes
Första sporten du gick på:
basket
Vad längtar du mest till just nu: åka utomlands
Hur gammal har du tänkt bli: får väl se..
Vilken tv-serie är bäst: Sex and the city
Kan du gå ner i spagat: självklart!
Höga eller låga strumpor: beror på årstid
Vad är du mest rädd för i hela världen:
att någon nära ska dö
Har du varit kär i en kändis: haha nej
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: ibland =)
Röd,grön,blå eller gul mjölk: vit, helst.
Vad har du för färg på ditt påslakan: massa olika
Vad ska du döpa dina barn till: vem har sagt att jag ska ha barn?
Sol eller snö: SOL helt klart
Bikini eller baddräkt: Bikini
Är du mörkrädd: Om jag går ensam i en mörk skog.. JA
Riktig gran eller plastgran: kvittar...
Tänt eller släckt när du ska sova: väääldigt släckt
Godaste drickan till frukost:
cola ;)
Senaste lästa bok:
Trasdocka
Vem kramade du senast:
Jocke
Duscha eller bada: duscha
Kan du ditt mobilnr utantill: hmm, JA?
Har du tråkigt: rätt så
Hur tar du dej till skolan: går inte i skolan? :S
Sjunger du i duschen: nej så mobbad är jag inte
Vilken färg har din jacka: svart
Är du höjd rädd: Yes!!
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Jag skrattar aldrig =P
Vad ska du göra nu: spara denna skiten


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0