ÄNTLIGEN!

Är man hemma, jobbat hela kvällen, ändå fram till 23, det känns vill jag lova! Men det är alltid bra med pengar =)

Vad ska man göra nu då? Kände för att ta en kaffe med någon och snacka lite skit, men alla ska ju dricka, vilket jag inte alls känner för!
Får väl plocka in all ren tvätt, ta mig en dusch och slappa i soffan lite.. vill ju att älsklingen ska vara här nu, KOM HEM =(


Har iallafall kommit på vad jag ska köpa för julklappar till alla, skönt att veta så man slipper springa runt i varenda affär och kolla... en julklapp har jag till och med köpt, till lilla snuttan Madeleine.. vad kan jag ju inte skriva, man vet aldrig om syrran snokar ;)
Jag ska ju faktiskt köpa en "1 års present" eller vad man säger, till min älskling, han förtjänar det eftersom att han är bäst i hela världen (och står ut med mitt humör, hehe)  vi har varit ihop i 1 år på julafton =)
Fast, undra om man ska ha råd att köpa alla denna månaden, så slipper man när nästa lön kommer? Vore jävligt skönt! Då kan jag köpa en massa nya saker till mig själv istället =)

Imorn ska vi iaf till mamma och pappa, fira födelse+bröllopsdagen.. blir tacos, mumms! Var ett bra tag sedan jag käkade det.. längtar nästan lite, får fasta tills dess så att jag får i mig RIKTIGT mycket ;) Flöthög som jag är, haha!

Postat av: Frida

Ja, absolut. Det kan jag göra (: Tycker det är jätte skoj :D Men då behöver jag ditt lösenord & sådär.. ;) Men det kan du ju skriva på msn ;) Puss!

2007-12-05 @ 11:18:38
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0