WoW

ja, då var man hemma efter en heldag i Knalleland med mamma, vi käkade frukost på Knallefiket, även syster, hennes kille och lillasnuttan Madeleine kom och käkade med oss, sedan kollade vi runt lite med dom, men sedan skulle dom iväg och kolla på någon soffa.

Har köpt sååå jäkla mycket saker idag, tänkte lista upp dom, inte säkert ni är intresserade, men läs inte då ;)

♥ Hårfärg till mig och Jocke
♥ Parfym
♥ Hår mousse
♥ Gardiner till vardagsrummet
♥ Puder
♥ Foundation
♥ Face makeup base (kräm man har under pudret så att det blir jämt och sitter kvar)
♥ Vantar
♥ Strumpbyxor
♥ Högklackade stövlar
♥ Knästrumpor (snyggt att ha till stövlarna istället för benvämare)
♥ Film till Jocke
♥ Dvd-skivor (så jag kan bränna ut lite filmer)
♥ WoW (World of Warcraft), ja jag har faktiskt köpt det, fast älsklingen betalade, så nu ska jag spela med honom =) Kalla mig vad ni vill, men det verkar skoj!

Ja, det var nog allt, blev en del, men det var det bannemej värt, nu har man en massa bra saker =) Och snart är det mellandagsrea också, då ska jag shoppa en jävla massa kläder... fick bättre lön än vad jag hade trott denna månaden, wiiihooo =)

Nej får väl laga lite mat, man blir hungrig efter en sådan här dag!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0