tvätt, tvätt, tvätt

Tvättat idag, det är nog det kiligaste som händer under veckorna, men det måste ju göras och det är skönt när det är gjort, när all tvätt är ren =)
Men jag blir grymt sur på folk som går ner och slänger i sin tvätt innan deras tvätt-tid har börjat, tänk om det nu hade varit så att jag hade behövt tvätta något mer? aja..

Har blivit av med min gamla dator idag också, Jockes mamma och dom köpte den.. kändes faktiskt ganska skönt, har ju inte använt den något sedan jag flyttade hit och det är liksom 9 månader sedan.. och så är det ju alltid skönt att få lite extra pengar =)
Använder ju Jockes gamla dator nu, eftersom han köpt en bärbar.. så jag fick köpa nytt tangetbord och ny mus idag, men det kostade bara 400.. trådlöst.. grymt skönt!

Seriöst, jag tror att jag har blivit beroende, av sex and the city. Det är riktigt bra! Varje natt 00:05 går det på 3 an, det är de man sitter och väntar på heeeeela kvällarna =)


Ja, men vad händer resten av dagen då? Detta är sjukt segt, får väl se.. Är trött och hungrig så jag borde gå och äta en bit.. får bli så.

P&K

Postat av: Frida

Tack :D Vad glad jag blir! :)

2007-12-07 @ 16:29:34
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0