Såå kär!

Jag är kär, helt förälskad.. i världens snyggaste skor =)
och jag bara MÅSTE  ha dom, och det ska jag få, för jag har världens bästa älskling <3

Var i Knalleland innan med Tessan&Ellinor, tacka gud för det, annars kanske jag inte hade hittat skorna =) Men men, vi kollade runt lite, gick till stan, tjötade och sedan åkte vi hem.

Så nu sitter man här (som vanligt), pratade med älsklingen en stund, han är gulligast i hela världen, någon bättre kan man inte tänka sig, det finns inte ens! Sedan har jag pratat med mammsen, planerade för imorn. För imorn ska vi till knalleland, käka frukost och sedan shoppa lite =)

Men nu ska jag fixa mig för sängen (ska upp tidigt imorn, är inte van vid det), sedan käka lite, kolla sex and the city och sedan blir det nana kudden!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0