Med Kicki

Har lekt med Kicki idag, hämtade henne vid skolan, för att jag är så snäll och för att det ändå inte blev någon större omväg..
Lämnade tillbaka den där klänningen, men jag vill ha en annan, en fin.. någon som jag passar i.. kommer väl aldrig hitta det. Tröstade mig med att köpa lite andra saker istället. Vi fikade lite också, det var massa gott.. varm choklad med glädde, eller vad säger du Kicki? haha.. GOTT!
Har faktiskt städat hela lägenheten nu, alldeles själv, så nu är julstjärnan och ljusstaken uppe (jag vet, lite sent, men bättre sent än aldrig)!
Ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen, saknar ju min gos SÅ jävla otroligt mycket, vill att han ska vara hemma och mysa med mig massa... men han måste ju tyvärr jobba =/

Tänkte slå in lite julklappar snart, jag kanske är lite konstig, men jag tycker faktiskt att det är roligt =) Ibland är det nästan roligare att ge bort julklappar än att få, iaf när man vet att det verkligen är något som personen vill ha och blir glad!

För första gången på länge, längtar jag OTROLIGT mycket till julafton.. kommer bli så mysigt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0