hemkommen från jobbet

Jag är hungrig som FAAN vill jag lova, inte käkar på snart 12 timmar, måste få lite mat i magen känner jag! Jag är ju expert på att laga mat sent ;)

Jobbat hela kvällen, varit på teater faktiskt.. det var riktigt trevligt och den var hyffsat bra "trettondagsafton" hette den, av Shakespeare (eller hur fan det stavas), dom hade gjort om den lite modern, så det var roligt =)

Sitter och väntar på att min underbara älskling ska komma hem, saknar honom otroligt nu =/ Spelar ingen roll om han sitter och spelar hela natten, det känns så skönt att ha honom nära.. och att man slipper vara ensam, men förhoppningsvis så kommer han snart =)

Ibland är jag nog för grinig, klagar för mycket osv, vet inte varför, för egentligen är jag lyckligast på denna planet, jag har en underbar familj, underbara kompisar och den mest underbara pojkvän man kan tänka sig, mycket bättre kan det inte bli!

Ja och nu kikade jag ut genom fönster och såg älsklingen komma där i sin bil till och med, så alldeles strax är han här hos mig =) hihi..

Puss&Kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0