Fortfarande 12 december

Denna dagen har gått riktigt fort.. beror kanske på att man tog sig lite sovmorgon (som vanligt) =P
Började jobba halv 4, kvällen gick hur fort som helst på jobbet idag, vette sjutton vad det berodde på, kanske att man hade en tjej som gick brevid en idag? Ja, jag vet inte.

Imorn blir det iaf julbord med jobbet, ska bli riktigt trevligt, massa god mat också =) Känns skönt att man har något att göra, annars brukar det ju bli ganska slappt när man är ledig.

Tänk att det snart är julafton, bara 12 dagar kvar... himla skumt det känns verkligen inte så, jag undrar fortfarande vart sommaren tog vägen och det kommer jag väl göra ända tills nästa sommar =P
Jag hoppas iaf på en grön jul i år, haha jo jag kanske är tråkig, men jag är inte så mycket för snö, man halkar bara och sedan kommer all äcklig slask! Ne usch, fast jag antar att man inte kommer slippa det hela sitt liv i vilket fall, får nog ta och vänja mig snart =)

Det är något konstigt med mitt humör, vet inte riktigt vad det kan bero på.. enda stunden kan jag vara jätte glad och allt känns hur bra som helst, men andra stunden så känns allt skit.. tänker jag för mycket negativt? Egentligen så har jag ju det bra... hmf, måste vara mina hormoner =P

Ne om man skulle kolla lite tv kanske.. äta en bit och vänta på att sex and the city ska börja.. Ovanligt va? ;) haha!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0