Bullar

... är massa gott =)

Har varit istan med Tessan och lekt lite, snackat lite skit och stört Claes som jobbade på pressbyrån =P Druckit kaffe har vi gjort också och kollat på massa tidningar =P
Finns ju inte så mycket att göra, men det var bra mycket bättre än att sitta hemma och deppa.. så nu ska jag ladda ner (jag är aldrig olaglig) en film och mysa i soffan med lite bullar =) Goooda bullar...

Jag och mamma bestämde innan att vi ska baka nästa vecka, lussekatter, pepparkakor, bullar och knäck.. ska bli roligt och väldigt gott.. det är faktiskt riktigt skoj att hitta på saker med sin mamma, det tyckte man ju inte när man bodde hemma, fast då träffades man så ofta =)

Just det var på personalmöte innan, mycket trevligt faktiskt.. käkade tårta och så berättade chefen att jag har jobbat såpass mycket nu att jag ska få ett träningskort (underbart!) ...

Ha en bra kväll.. och kommentera gärna lite oftare hörrni ;)

Postat av: Frida

Ja, det brukar bli så :( Usch.. Jobbigt, jag kan inte tvätta nu heller.. :(

2007-12-06 @ 23:51:55
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0