9 december

Fy, tänkte att jag skulle vara duktig och kunna fixa min blogg, men det gick åt pipan, så nu ser den ut som fan istället =/ fy vad trött jag blir, är urdålig på sånt där =/


Jobbat hela kvällen, ända fram till 23.. och sen hem, är ensam hemma det är verkligen jätte tråkigt, finns inget att göra heller.. är kallt ute så jag känner inte för att gå ut.
Och älsklingen skulle på firmafest, antagligen går dom ut eller hittar på något annat skoj också. Men det är klart, det är ju faktiskt skoj för honom att hitta på något med kompisarna =)
Synd bara att jag inte har något o göra, funderar på att slänga på en film, men då somnar jag väl =/


Fiii på denna tråkiga stad!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0