23 december

1 dag kvar!

Har haft en superlugn helg och det har faktiskt varit riktigt skönt.
Igår var jag med Jocke hela dagen/kvällen, var hos mamma och pappa en sväng, och på vägen hem köpte vi lite Kinamat, eller ahh man fick en jävla massa mat. Men iaf, hem och käkade och sedan spelade vi hela kvällen/natten typ. Käkade Kinamat inatt också och ändå finns det lite över =P

Somnade klockan 6 imorse, så nu är man rätt seg, måste gå och lägga mig tidigt ikväll också eftersom man ska jobba tidigt imorn =/ det suger!


Frida: Du ska INTE sluta skriva blogg, det är ju din blogg som är roligast att läsa, och du har en jädra massa besökare.. tänk på mig, det är knappt någon som läser eller kommenterar =/ hehe stackars lilla mig =P


image39
Fridas söta bubbelman =)

Postat av: Frida

Hihi, världens sötaste unge det där! Om du frågar mig.. Hihi. Nej, jag får väl fortsätta då, men bara för din skull ;) Pusss

2007-12-23 @ 21:25:57
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0