20 december

Shit shit, bara 4 dagar kvar =)

Har kollat på Sex and the City (SÅKLART!), blev glad för idag visade dom dubbelavsnitt, så jäkla underbart, fast avsnitten var ganska deprimerande, dom fick mig att tänka efter ganska mycket.. man tänker på vad som kan hända, sånt man verkligen inte vill ska hända.. men tänk om det händer ändå? Vad ska jag göra då, halva jag kommer att försvinna isf... =/
Men nu ska vi inte vara så deprimerade =P

Idag i alla fall, så firar Maliss&Jerry 1 år, GRATTIS!

funderar på att försöka få mig en bit i magen och sedan sova, börjar bli trött.. har ju varit uppe sedan 8 imorse och det är inte vanligt för att vara mig =)

Förresten här kommer en bild på mina nya skor=)
en 1 års present från Mr. Love!


image35


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0