20 december (uppdatering)

Jag är trött! Bara så ni vet.. Satt uppe och tjötade på msn till ca 3, så jag somnade inte förrän halv 4 inatt, så skulle man upp idag och träffa Kicki.. men så blev det ju inte, eftersom att hon tydligen inte tycker om att svara i sin mobil, eller något??

Ne men iaf, drog ner till stan vid 3 och mötte Tessan, lämnade in mina skor och klackade om dom, sedan köpte vi kaffe, tjötade lite.. och sedan solade vi =)
Nu är man hemma igen och jag bara måste äta, har inte hunnit äta ännu idag =P Dessutom var jag ju duktig och gick till stan och hem och då blir man faktiskt mer hungrig.

Imorn ska jag och Kicki förmodligen ut till Frida och hälsa på, om ingen utan dom har ångrat sig (?), kommer bli väldigt trevligt iaf =)

Helgen kommer att bli lugnt, ska vara hemma med Mr. Love och spela lite =) Han har också bestämt att vi ska käka kinamat och det kan man ju inte tacka nej till!

/Jenny

Postat av: Frida

Klart att jag inte ändrat mig! Ses i morgon :D Puss

2007-12-20 @ 20:49:22

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0