19 decmeber

Det börjar närma sig nu, bara 5 dagar kvar =)

Fyy vad arg jag blev imorse när jag tittade ut och såg att det var vitt på marken, vill inte ha någon snö!!!!
Dessutom om det kommer snö, så kan jag inte använda mina snygga skor jag ska köpa idag och det suger isf.


Ja, men i alla fall, strax ska jag åka upp till mamma och hämta henne, (hon får inte köra pga att av hon har opererat foten), så jag får vara snäll =) Hon har ju kört mig minst 1000 gånger, så jag måste helt enkelt ställa upp, vore elakt annars. Sedan ska vi till knalleland och käka lite frukost, efter det blir det shopping =)


Vad ska ni göra idag?

Puss&Kram


Postat av: Hayley

Absolut ingenting .. Försöka hålla mig vaken resten av dagen :P

//Hayley

2007-12-19 @ 09:03:36
URL: http://hayleys.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0