1 år / Julafton

Nu är man hemkommen från jobbet, fick gå lite tidigare, det var uppskattat från min sida kan jag lova, slipper stressa så mycket då. Sötnosen ligger fortfarande och nanar, men han gör ju sig iordning fortare än mig också ;) Men snart får han allt ta och gå upp!

Upp till mamma och pappa om en stund, ska bli gott med en massa julmat, är hungrig.. Tomte ska vi visst ha också, för madeleines skulle, inte för att jag tror att hon förstår det, men det är ju ändå hennes första jul =)

1 år med älsklingen (jag vet att jag skrev det i förra), det är massa mysigt, kan inte fatta att det redan har gått ett år, känns inte alls så.. men det är väl antagligen för att vi har det massa bra ihop och allt känns så underbart!
Man kan nog aldrig någonsin hitta en lika bra, snäll fin och underbar kille! Inte enligt min mening iaf!
ÄLSKAR MEST!!

image42

Hoppas ni alla får en bra jul =)

Frida och Kicki, på onsdag blir det shoppa =)

Postat av: Frida

Klart som fan! MEN, jag vill försöka träffa någon också :D

2007-12-24 @ 16:51:01
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Kicki

Haha har aldrig fått en dag ;) Men jaja får la anpassa mig då, göra de ja skulle gjort på onsdag på torsdag ist haha.

2007-12-24 @ 18:14:43
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0