12 oktober

Jobb idag igen, ända till 21:15 ikväll =/

Igår efter jobbet åkte jag hem, la en hårinpackning, ansiktsmask och la mig i badet.. helt underbart skönt vill jag lova. Hade tänkt ha en hel hemmakväll, men istället blev det att jag träffade Kicki och så ville älsklingen att jag skulle sova hos honom.

Så jag var med Kicki till 2 inatt då vi hämtade våra pojkar från krogen. Åh, min Kickiliiten du anar inte hur glad jag är över att vi umgås en massa igen, har verkligen saknat dig och allt jag kan prata med dig om. Jag är glad att vi har snackat ut om allt och kommit varandra nära igen. Du betyder <3

Hmm ja och efter jobbet ska jag hem till älsklingen och nana där, i morgon blir det att träffa Kicki en stund =) Beställa tid för min lilla tatuering också =D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0