7 mars

Grattis Joni på 20-årsdagen, party party =)


Ja, idag har jag inte gjort sådär speciellt mkt.
Jobbade, slutade en timme tidigare vilket var mycket skönt, så efter jobbet åkte jag till knalleland och mötte Kicki.. så åkte vi hem till henne, skulle få kaffe men inte fick jag det =P hehe, fick mackor och o´boy iaf, har mycket gott.. jag var hungrig som jag vet inte vad!

Satt där ute och tjötade, sedan åkte jag hem vid 1-tiden.
Nu sitter jag här och ugglar, ska läsa ut min bok nu strax tänkte jag, när folk har slutat skriva på msn =P

Imorn blir det party, HOPPAS JAG!!

Postat av: Kicki

haha, men då är hon inte barnledig haha! Och ja har inte frågat henne än heller hihi!

2008-03-08 @ 02:49:01
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0