Lista

Har du pojkvän/flickvän?     Ja.
Är du kär?     Som bara den!
Hur tidigt stiger du upp?     Beror på om jag har något att göra =)
Vem/vilka vet mest om dig?     Svårt att säga
Gillar du att slåss?     Haha, beror på om dom har gjort mig ngt
Vad ska du göra ikväll?     Rensa min garderob
Har du utländska föräldrar?     Nopp
Var har du ont?     Handleden
Är du bra på att måla?     Ne, kääss fan
Vem kramade du senast?     JockePocke
Vad längtar du till?     Tills jag fyller 20
Har du körkort?     Självklart ;)
Favoritgodis?     Fillidutter och choklad
Morgon- eller nattmänniska?     Nattmännsika helt klart
Sparare eller slösare?     Både och faktiskt
Bio eller promenad?     Beror på med vem man gör det
Är du kittlig?     Lite här och var
Rädd för insekter?     Ja, vissa iaf
Anser du att du är stark?     Ja, hyffsat =)

Postat av: Sandra - mamma sen 15

Såna är roliga att läsa :-)

2008-04-18 @ 00:23:36
URL: http://fryc.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0