17 april

Tjooo!

Idag har jag inte alls hunnit/orkat att skriva!
Har varit ganska mycket att göra faktiskt.

Började min morgon med att gå upp i tid.. aah vid 11.. lagom för mig! haha
Sedan begav jag mig genast till Knalle för att köpa ny hårfärg, en ny mascara slank med också.. det var nästan pinsamt att visa sig!

Efter det blev det en sväng upp till sköterskan för att få delegering, gick super, så nu har jag den.. nu är det bara att jobba, jobba jobba.. om man får några tider vill säga!

Ja och sedan åkte jag upp till mamma, käkade lunch, drack lite kaffe.. och sedan färgade vi om mitt hår.. så nu ser jag riktigt normal ut i huvudet faktiskt.. =) Men det är ju inte rikigt klart ännu, ska lägga slingor, men färger måste få lägga sig ordenligt i huvudet på mig nu.

Yes yes.. för en stund sedan kom jag hem från dagens motionsrunda, blev det lång promenad.. en ny sväng. Va skoj att se lite nya saker, har aldrig gått där innan.. och F*N vilka fina hus det finns! Ja.. drömma kan man ju alltid!


Nu jävlar blir det en ordentlig vårrensning av garderoben.. UT med det gamla och IN med de nya!
Får se om Michaela kan tänkas vilja ha lite utav det.

image228

Postat av: Ida

Tycker du ska lägga ut kort på din nya hårfärg :)

2008-04-17 @ 22:45:23
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0