19 mars

Helgerna går på tok för fort. Även om jag är ledig hela tiden så är ändå helgerna speciella, för då har jag ju min älskling hemma och det är underbart att få umgås med honom :)

Vi har haft en fantastisk helg trots att den gick för fort.
I lördags åkte vi till Ikea för att köpa en bokhylla till bebisrummet, självklart blev det också lite annat smått och gott. På kvällen var vi, Jessica, Turbo och barnen bjudna hem till Lanja och hennes mat på mat. Blev kurdisk mat och det var verkligen underbart gott. Är så trött på svensk mat!
lanjas bror kom också upp en sväng.. grabbarna satt och spelade och vi satt och tjötade hela kvällen, var inte hemma förrän halv 2.. och jag som brukar somna vid 11 på kvällarna haha
Var längesedan jag hade en så trevlig kväll.

snälla mamma och pappa passade Ozzy också, så vi slapp att stressa och känna att vi var tvugna att skynda oss hem till honom.

Så på söndagen åkte vi och hämtade vår lille buse, sen blev det fika hemma hos Jims mamma och senare kom Emma förbi en sväng. Hon var snäll och plockade upp en sängmobil jag köpte av en tjej också. Den är verkligen SÅ söt, ska försöka se till att ta kort på den och lägga upp :)

Joo, på vägen upp till Jims mamma svängde vi in i knalleland en sväng.. jag som knappt köpt något till mig själv det sista hittade två par skor och en jätte fin tröja som jag kommer att kunna ha sen i vår. Kunde ju tyvärr inte prova den, men den såg ut som att den kommer att sitta perfekt :)



Underbart med färg =)


Nu ska jag strax ut på en liten promenad med Ozzy.. efter åker vi till skogen så att han får springa av sig lite också.. det behöver han när jag inte kan gå så långt :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0