15 mars

Blev en fantastisk dag igår också, vädret var ju verkligen toppen!
Jag och Lanja köpte melon och jordgubbar och åkte och umgicks med Jessica och Heidi i några timmar. Satt ute i solen och tjötade skit och hade det härligt :)

Efter några timmar där åkte jag hem och lagade mat, åt ihop med Jim och sedan åkte vi vidare till skogen och mötte upp Emma. Spår åt busarna.. dock får ju jag stå och kolla på men det är skönt att bara kunna vara ute!

Kvällsmaten var också toppen.. vi gjorde pannkakor med vaniljvisp, hallonkesella och en stor skål med frukt till.. MUMMA =)

Vädret idag är inte lika roligt, lika bra det för jag mår inge vidare alls idag... Har drömt mardrömmar två nätter i rad och det jag drömde inatt tog nästan knäcken på mig. USCH OCH FY! Har huvudvärk och skakar, så idag blir det enbart lugnt.
Har slängt i en maskin med bebiskläder och har en till att köra efter :) MYS!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0