3 januari

2012! Redan nytt år.. vart har tiden tagit vägen egentligen?
Jag hoppas och tror verkligen att detta kommer bli ett helt fantastiskt år. Snart blir vi 3.. eller 4, beroende på hur man ser det. Helt otroligt!

Nyår blev väldigt lugnt, iaf för min del =)
Började kvällen med 3 rätters hemma hos mamma och pappa. Så himla gott. Mamma började dock jobba klockan 9 och jobbade hela natten. Jim och pappa drack lite, eller ja.. mycket :)
På 12 slaget åkte vi ner och skålade in det nya året med mamma, så att hon skulle slippa göra det ensam. Efter 1 åkte vi upp till Jims föräldrar. Var inte hemma förrän halv 4 och somnade nog halv 5. Var rätt seg dagen efter kan man säga. Men hade en toppen nyår!

Har hunnit med att träffa Kicki & Casper också.. lilla sötnosen, han växer men är fortfarande pytteliten och så otroligt söt!

Idag har vi Eric på besök, suttit och tjötat i bra många timmar! Var alldeles för längesedan jag träffade honom tyvärr, men som det är med bra vänner så känns det som om det var förra veckan!
Nu sitter grabbarna och spelar guitar hero och jag passade på att skriva lite :)

Tänk, snart är det bara 1 månad kvar att jobba innan jag går hem på havandeskap! Och efter det är det "bara" två långa månader kvar innan bebis är hos oss.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0