4 februari

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Dom senaste veckorna har jag inte orkat sitta vid datorn så mycket. Det är ju inte speciellt underhållande.. trevligare att umgås med mina pojkar :)

I tisdags var vi iaf på Gekås och handlade maaaassor! Vi har aldrig någonsin handlat så mycket innan! 5 påsar och en massa annat.. ojoj! Men det behövdes, vi köpte dom sista sakerna till bebis också och det var en del vi behövde. Nästa gång vi handlar till bebis är när vi vet vad det är för liten knort och då ska det bli en massa fina saker i färg!

Pappa fyllde år i onsdags, då var vi där på lite fika och han fick en present av oss och en av Ozzy såklart.. resten får han idag. För idag blir det kalas för allihop.. alla syskon samlade, hela familjen komplett.. Det älskar jag :)

Just det ja, i måndags hade flickorna på jobbet ordnat en babyshower för mig och Lanja! Vilka underbara jobbarkompisar man har. Käkade gott och så fick vi varsin present. Kommer verkligen att sakna allihop, men får försöka hälsa på någon gång ibland!

Nu kommer pappa strax och hämtar golfen, lille bilen ska få stå inne i gargage tills på måndag, den är verkligen HELT genomfrusen. Det till och med smäller i bakänden när jag kör. Så nu ska den få tina upp så den mår bra sen igen ;)

Dags för mig och Ozzy att bege oss ut på en liten promenad i kylan!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0