17 februari

Idag är det ingen vanlig fredag, idag fyller min underbara vän Kicki 22 år :) Grattis igen gumman!


Eftermiddagen igår blev riktigt trevlig och efter kalaset åkte jag upp till kära mor för att hämta halstabletter. Kände mig väldigt krasslig igår och halsen ville inte alls.
Men när jag vaknade imorse mådde jag faktiskt mycket bättre *peppar peppar*. Kände ingenting i varken näsa eller hals, hoppas att förkylningen håller sig borta.

Och för att vara lite gnällig är jag otroligt trött på min telefon som aldrig verkar vilja fungera ordentligt, igår hade mamma försökt ringa mig i en och en halv timme, men min telefon var anstängd, trots att den faktiskt var igång hela tiden.
Börjar bli ganska tröttsamt att det blir så, tänk om det skulle vara något viktigt! Så idag har jag faktiskt beställt en ny telefon WHHEY, så nu är jag lite gladare =)

Ska fixa lite mat snart, funderar på att testa fetaostbiffar.
När Jim slutar ska vi förbi banken, sen ut och träna hundarna en sväng och ikväll ska jag ladda inför min sista jobbhelg på ett BRA tag =) WOOHOO


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0