16 februari

Alla hjärtans dag blev riktigt mysig.. fast det kan ju inte bli annat när man får umgås med sin älskling :)
Först var vi i stan och köpte babysitter åt pyret, det var en present från pyrets farmor & farfar. Så man kan ju säga att det även blev en alla hjärtans dag present :)

Älskling fick en ny parfym av mig, visste att han ville ha en till och jag tyckte verkligen att han var värd det. Inte bara jobbigt för den gravida, det är ju även jobbigt för partnern. Och så som mitt humör svänger emellanåt måste det vara dubbelt så jobbigt, haha =P
Fick mig också söta saker av bebben och CHOKLAD =) MUMMA! Vi käkade iaf massa gott och bara kramades hela kvällen. Helt underbart.

Igår hade jag en mysdag ute hos Kicki & Casper. Lillkillen växer så det knakar och han blir bara sötare och sötare för varje gång man ser honom. Verkligen en liten goding.
Blev bjuden på både fika och mat och såklart blev det en massa tjöt. Så skönt att få prata av sig och kunna ställa 100 frågor till någon som förstår :)

I eftermiddag ska vi fira Jims morfar som fyllde år igår.. sedan ska jag vila resten av kvällen, känner mig lite tung i huvudet. Kanske är en förkylning på G. Har inte sovit alls bra inatt heller =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0