13 februari

Wheeey, nu är det sista arbetsveckan för mig, känns så oootroligt underbart! Nästan så att det ska bli sjukt roligt att gå till jobbet i morgon :)

Helgen har varit riktigt bra, sådana helger vill man ha ofta.
I lördags förmiddag packade vi ihop korv, bröd, kaffe m.m och begav oss ut i skogen med Emma, Anders, Solveig och givetvis alla hundarna. Gjorde upp en egen eld, grillade korv och tjötade skit. Riktigt mysigt var det och hundarna stortrivdes såklart :)
När vi kom hem fick vi en tokryck och började rensa överallt, alla skor och alla kläder.. blev säkert 4 stora påsar med saker vi inte ska ha kvar. Så mycket kläder man har sparat i onödan!

Sen på kvällen åkte jag, Jim och Emma upp till Jessica, Turbo och barnen.. beställde käk allihop och hade en riktigt trevlig kväll. Det har man alltid i rätt sällskap :)

Söndagen åkte Jim iväg med ett stort gäng och körde uppletande, eftersom jag inte orkar så länge så bestämde jag mig för att stanna hemma.. men istället ringde Jessica och frågade om jag ville komma dit en sväng och hon bjöd även på lunch så att jag slapp äta ensam :)

Min söta älskling åkte hem tidigare från skogen för att kunna åka med mig till knalleland och shoppa ny BH m.m. Köpte med oss lite fika och hade myskväll här hemma.

Har varit iväg halva förmiddagen idag..  Nu ska jag fixa lite käka tills älsklingen kommer hem :)







Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0