3 april

Det har varit några fartfyllda dagar här.
I lördags kom syster med familj på besök till mamma och pappa. Käkade lite gott. Sedan hade vi bestämt att Madeleine skulle stanna kvar här i några dagar.

I ösndags var vi ute i skogen och busade.. både madeleine och ozzy fick springa av sig och dom sprang runt och busade ihop.

Igår var vi ute en stund på förmiddagen och när Jim kommit hem och vi käkat så åkte vi en sväng till ramnaparken och matade fåglarna för det ville Madde göra :) Gick ett varv runt och lilltjejen hade jätte skoj.. Ozzy med ;P

Nu ska vi strax äta lite frukost.. sedan ska jag och Madde åka till barnmorskan och lyssna på bebis. Efter det ska vi hämta upp mamma och åka ut och äta lite lunch. roligt att hitta på lite saker.

Madde och Ozzy har blivit bästisar, han ligger vid hennes fötter och sover.. och igår när jag lagade mat hade han gått och lagt sig med huvudet i hennes knä och där satt hon och klappade honom :) sötnosar.
Han lyssnar jätte bra när hon säger till honom vad han ska göra, säger hon gå, så går han och säger hon ligg, så lägger han sig :)

Idag var dom trötta.. jag var uppe långt före dom och har hunnit duscha och fixa lite.. men jag fick också sova hela 4 timmar i sträck inatt.. så jag är lite piggare idag :)


16 dagar kvar <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0