4 oktober

Den 3:e oktober kom lilla Isabella till världen 52 cm lång och en vikt på 3420 gram. För tredje gången blev jag en stolt moster <3

Avslutade min jobbhelg i söndags, vilket betyder att nästa helg är jag ledig.. och har massa tid med mina pojkar ;)
Blev ändå ett härligt avslut på helgen, i söndags när jag kom hem lagade jag och älsklingen räkor i het sås, men pasta och bröd till. Lovely! Men det bästa var faktiskt ändå att få vara hemma med mina pojkar. Ibland går man om varandra och syns inte mer än när man ska sova.. men det är väl bra på ett sätt det också.

Igår var min enda lediga dag denna vecka, så det blev en långpromenad och massa fix innan älsklingen slutade jobbet vid 15. Då åkte vi mot Göteborg för att träffa min syster och hennes nyfödda underbart söta lilla prinsessa! =) Hon var så lugn och så snäll, bara sov hela tiden.

Nu är det ganska så snart Kickis tur och det ser jag också fram emot, ska bli himla mysigt.. då får hon räkna med att ha mig där ofta =)



Jim och lilla Isabella


Postat av: Kicki

Du är välkommen precis hur mycket du vill! Även nu ;)

2011-10-04 @ 17:41:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0