18 mars

Idag är jag glad, glad glad... varför?
Jo för jag ska iväg och träna.. ska bli så himla skönt att komma igång efter förkyldningar och allt.


Härligt det var att pulsa fram med Ozzy på promenaden, inte så värst. Jag som sa häromdagen att det var så skönt att gå på asfalt. Men vad ska man göra.. haha var bara tvungen att gå in på FB imorse för att se hur många som satt och klagade.. ja och det var ju självklart hur många som helst =)

Efter träningen ska jag ta en lång dusch och ta hand om mig själv.. oj det kan tolkas fel. Men ni vet, skrubba och allt det där. Tvätta står också på schemat idag.
Sen följa med älsklingen när han ska tatuera sig och efter upp till Jims mamma på middag!

Blir en skön fredag innan jobb hela helgen!




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0