30 juni

Ohh, vart ska jag börja?

Kan börja med midsommarafton. Jobbade hela dagen fram till 3, sen var det bara att bege sig hem och fixa iordning sig. Åkte upp till mamma och pappa där även bror var, alltid roligt att träffa honom. Tog en cider och sedan körde pappa upp oss till Tosseryd där folket hade anlänt för längesen.

Satt på deras altan allihop, drack, sjöng snapsvisor och hade riktigt trevligt. Var folk både från Borås och Halmstad, vilket gjorde det ännu roligare, alla var verkligen jätte snälla.
Dom hade anordnat lite lekar ute och som tur va var det uppehåll. Tror det var riktigt längesedan jag skrattade på mycket. Fortsatte den trevliga kvällen med ännu mer tjöt och god dricka.

Jag och Linn fick för oss att vi var tvugna att hoppa studsmatta.. haha tror jag låg och krälade mer än vad jag hoppade. Men EN sak som är säker, ALDRIG mer! Hade fan ont i kroppen i två dagar efter haha.

Senare drog vi oss ner mot bygdegården och fortsatte där.
Måste ju säga att detta verkligen var den bästa midsommaren någonsin! Riktigt skoj.. och roligt också att Freddan bara hade bjudit dom han ville. Blev en bra blandning.

Igår var jag på Mary Kay visning på jobbet, vi fick alla göra både hand, läpp och ansiktbehandling. Man kände sig riktigt fräsch efter.
Så ja, det blev självklart att jag köpte lite produkter.. hade "shopping ångest" efter, men idag känns det bara bra att jag kunde unna mig det. Har aldrig haft något riktigt bra till mitt ansikte.

Dags för promenad och sedan se vad dagen har att bjuda på =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0