18 juni

Dagen igår blev lugn, skönt innan man ska jobba hela helgen.

Efter utbildningen var jag duktig och uträttade en massa ärenden, hämtade ut läkarintyg, fyllde i alla papper och skickade in. Tankade bilen m.m.
Sen åkte jag och Ozzy upp till mamma och umgicks med henne tills det var dags att åka hem och fixa lite mat.

Blev så gott väder på kvällen så vi ringde Anders och & Solveig, begav oss upp till Rya Åsar och körde uppletande med alla hundar. Så jäkla roligt att se alla tre hundar för alla är så olika =)
På kvällen blev det lugnt med god mat och film.

Idag var det dags för jobb helg och dagen har bara sprungit iväg, så jäkla skönt med sådana dagar.
Dock har jag fått huvudvärken från helvetet nu och den vägrar släppa. Har tagit alvedon, men hjälper inte. Kanske är åska i luften? Blää.. får bli soffan nu resten av kvällen och hoppas på att det släpper.


Måste få klaga lite idag också.. för det är såhär, att jag orkar verkligen inte med moral "kärringar" som tror att dom vet bäst om allt och som endast tycker att det är roligt att prata om sig själva. Som om det inte finns något annat att prata om med folk? Inte konstigt att ingen orkar med en sådan människa.

Såå, nu tänker jag inte lägga någon mer energi på det eller på den personen =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0