7 januari

Hello :)
Idag är jag på strålande humör, kan det bero på vädret i kombination med träningen tro?

Nu har jag fixat nytt gymkort och körde 30 minuters jogging samtidigt, mycket uppfriskande. Hade inte tappat något alls =)
Men shit, gymmet  var ju helt fullt idag, brukar inte vara mycket folk alls så mitt på dagen. Kan väl kanske bero på att många är lediga idag.. och kanske också att alla satt träning som nyårslöfte?
Brukar vara så varje år och sen efter någon vecka är gymmet ganska tomt igen...

Har funderat på en annan sak också.. hur vi anpassar oss till kyla osv. Idag var det -1 och jag tyckte nästan att det var varmt ute!! Men i början av vinter och man kollade på termometern var uttrycket mer "fan det är -1 jag fryser ihjäl".. jaa, lite roligt då tyckte jag iaf =)

Nu har jag dammsugit, väntar på att älskling ska komma hem, så ska vi åka och köpa en ny grind in till extrarummet.. I STÅL denna gången, den går inte att bita sönder ;)

Sen ska vi göra fruktsallad och mysa, jobb helg för min del, så upp tidigt i morgon!

Förresten, alltså säg någon som INTE ska ha barn nu, känns som om man får reda på nya varje dag och ofta är det personer man VERKLIGEN INTE kunde tänka sig skaffa barn, inte än på något år iaf!






Postat av: Sandra G

Vi ska inte ha barn... än =)

2011-01-07 @ 20:08:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0