6 januari

Har haft mystisk huvudvärk i över en vecka, vet inte vad det beror på, tänkte att jag kanske hade en förkyldning i kroppen, men inget ville bryta ut.
Så igår så tänkte jag och Jim att vi drar ut på en joggingrunda... misstänkte att skiten kanske då skulle bryta ut! Men icke.. idag har jag ingen huvudvärk längre, känner mig inte snorig.. INGENTING =) YEEY

Så huvudvärken kanske berott på att jag inte kunnat träna? Who knows..

Annars igår var det ganska lugnt, men ändå inte.. var ute på långpromenad med Ozzy, tränade lite och så ofc. Sedan tog vi ett ordentligt träningspass här inne... tyckte han var roligt =)
När baby kom hem tog vi en tripp till knalleland.. sedan hem, ut och joggade. Vår "lilllördag" bestod av god mat och film på kvällen.

Idag steg vi upp tidigt, strax blir det promenix. Sedan ska jag äääntligen åka och köpa nytt gymkort och köra 30 minuters jogging.
I eftermiddag ska jag och mamma åka och hälsa på mormor.. och efter det blir det middag hos Jims föräldrar!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0