19 januari

Visste att jag skulle få lite reaktioner angående mitt inlägg, dom flesta håller med mig, men någon verkar ta åt sig...


hmmm om Mindre roligt inlägg:
trodde bloggen skulle handla om ditt liv inte andras
fast det e klart verkar ju inte hända så mycket i ditt heller

// trogen läsare




Jaja, men eftersom du inte vågade? lämna ditt eget namn, så kan du få svar på din kommentar ändå.
Ja denna bloggen handlar om mitt liv.. och mina åsikter, tankar och om det jag vill skriva om =)
Det är ju trots allt MIN blogg.

Sen att det inte verkar hända så mycket i mitt liv.. ALLT skriver jag inte ut i bloggen, har ju en liten "hemlis".. men det kommer jag inte skriva ut ännu, endast mina närmsta vänner & familj vet det än så länge.



Äsch, stunt samma... tyckte det var lite roligt ;)


Jag är supertrött idag, kom i säng alldeles för sent igår. Var nere på sweet water tatto i stan och fick hjälp av Carlos att byta min dermal.. pärlan hade ju åkt av från den andre!

Jobbade långpass igår, så slutade ju dessutom ganska sent.. var även och tränade innan jag började jobba.

Nu ska jag strax gå ut med goseplutten här, sedan åka på handledning.. träna, sedan åka och träna Ozzy.. och så jobba ikväll. Fullt upp heeela tiden, me like =)


Sedan så jag har även en massa som behöver planeras och fixas med, en jädra massa saker som ska köpas.. får ju iofs ta lite varje månad eller så.. visst är det härligt att ha saker att se fram emot?





Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0