17 januari

Vilken fantasiskt rolig lördag jag hade med mina underbara flickor <3
Det var längsedan jag skrattade så mycket och igår hade jag nästan träningsvärk i magen. Gick nog knappt en sekund utan att vi skrattade.. tack mina underbara, det gör vi om snart igen =)

Massa sexsnack och "jag har aldrig", blev lite förvånad när jag skulle driva med dom bara... haha!


Igår blev det ganska lugnt, var på så bra humör efter lördagen så jag var fortfarande väldigt flamsig i söndags. Jag & älskling myste och skrattade nästan hela söndagen också. Älskling, DU är BÄST!

Efter en otroligt rolig helg håller humöret verkligen i sig idag också, jag är så glad, lycklig och tacksam över att jag har fått världens goaste, mest förstående, stöttande, roliga, underbara pojkvän. Och flickorna ska vi inte prata om, bättre vänner finns inte!
Så TACK allihop för att ni finns i mitt liv, vid min sida och förgyller livet =) You rock!



Träning och jobb idag, häärligt! Har längtat efter att få slänga på mig joggingskorna. Börja träna, så ska ni få känna skillnaden på MYCKET.



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0